Keila Kooli presidendivalimised 2018/2019 õppeaastal

Uue kooliaasta algus toob Keila Kooli ka uued Õpilasesinduse presidendivalimised. Tutvustame teile kõiki selle aasta kandidaate ning uurime, miks peaksid 9.-12. klassi õpilased just nende poolt hääletama.
Presidendikoha nimel hakkavad konkureerima viis kandidaati.

0C87C7BA-0A62-4BB7-AEEC-7F557BA7707D

Kandidaat nr. 1 Carolin Liis Tamm

7DA5B9CA-E543-41A8-B0FE-0941F8D2349A1. Miks peaks just sind valima?
“Miks mitte? Ma olen aktiivne, tahan aidata ja muuta. Nagu loosungki ütleb: “Igast väiksest tõrust saab kunagi suur tamm”, siis iga väikegi tegu võib kokkuvõttes palju muuta. Nagu mu nimi ütleb:
T oetan
A itan
M õistan
M uudan”
2. Kas võileival käib juust all või peal?
“Juust käib all ikka.”

Kandidaat nr. 2 Henry Heinleht

B3E1CD04-3E85-4C20-9FE1-D41BC492FB441. Miks peaks just sind valima?
“Ma arvan, et ma suudan inimeste eest seista, kui neil peaksid probleemid tekkima. Suudan õpilasesindust juhtida, 9.-12.klassi eest väljas olla ja ka nende ideid vastu võtta. Nagu ütleb ka hüüdlause “Meie kõigi eest”. Tunnen, et suudan meie kõigi eest väljas olla.”
2. Kas võileival käib juust all või peal?
“Juust käib peal.”

Kandidaat nr. 3 Siim Ülavere
A08729D6-8C20-4269-8135-1AA416FD32511. Miks peaks just sind valima?
“Mind peaks valima, sest minu jaoks on teiste õpilaste esindamine suur au. Seisan selle eest, et koolis oleks kõigil võimalikult mugav ja hea olla ning et kõikidel õpilastel oleks võimalus oma hääl kuuldavaks teha.”
2. Kas võileival käib juust all või peal?
“Juust käib ALATI all.”

 

Kandidaat nr. 4 Kertu Altermann
1. Miks peaks just sind valima?
“Lühidalt, ma kuulaksin, aitaksin, oleksin ja teeksin. Arvestaksin kõigi soovidega ning teeksin kõik, mis minu võimuses, et Keila kool oleks meie jaoks koht, kus saame end hästi ja vabalt tunda! “
2. Kas võileival käib juust all või peal?
“Mina arvan, et igal inimesel on vaba voli teha asju nii nagu neile meeldib. Kui sulle meeldib võileiva puhul juust all või peal, siis see on sinu otsus ning kellelegi ei tohiks see ette jääda!“

 

Kanditaat nr. 5 Mart Maide
Tegemist on ühe väga tegusa spordipoisiga, mistõttu puuduvad meil tema täpsed vastused. Oleme kuulnud aga, et tal on head mõtted ning seda näitab ka tema idee teha kooli burksiputka. Kes siis seda ei sooviks!

 

Presidendivalimised toimuvad reedel 28.09 pikkadel vahetundidel ning kõikidel 9.-12.klassi õpilastel on võimalus oma lemmiku poolt hääletada.

 

 

 

 

Toimetas: Loretta


Leave a comment